În cazul în care se dorește restituirea contravalorii biletului, aceasta se poate efectua exclusiv în modalitatea achiziționării acestuia, astfel:
Biletele on-line achiziționate de pe site-ul www.fyatrans.ro, se va trimite o cerere cu minim 12 ore înainte de ora de plecare înscrisă pe bilet, la adresa suportIT@fyatrans.ro, în care se specifică numărul biletului, numele complet și contul bancar în care se va restitui contravaloarea biletului și se atașează în mail biletul în format pdf;
Biletele on-line achiziționate de pe site-uri de la alți parteneri colaboratori, se va trimite o cerere pe site-ul de pe care ați achiziționat biletul cu minim 12 ore înainte de ora de plecare înscrisă pe bilet, în care se specifică numărul biletului, numele complet și contul bancar în care se va restitui contravaloarea biletului și se atașează în mail biletul în format pdf;
Contravaloarea biletelor va fi returnată în maxim 5 zile lucrătoare de la confirmarea solicitării cu toate datele necesare returnării biletului. Vânzătorul va reține o taxă de procesare și speze bancare în valoare de 5 lei pentru returnarea contravalorii biletelor. Această taxă va fi debitată direct din suma solicitată de călător. În cazul unui bilet on-line dus-întors, dacă se dorește restituirea unei călătorii, se va restitui diferența dintre valoarea biletului on-line dus-întors și valoarea unui bilet on-line întreg, din care se va reține taxa de procesare de 5 lei.
Pentru restituirea biletelor de călătorie achiziționate de la agențiile de bilete Fya Trans este obligatorie prezentarea personală cu minim 4 ore înainte de ora plecării precizate pe bilet la agenția de unde s-a achiziționat biletul sau una din agențiile Fya Trans din Autogara Piatra Neamț/ Autogara Roman/ Autogara Iași. Se va completa cererea de restituire la care se va atașa biletul în original. În cazul unui bilet dus-întors, dacă se dorește restituirea unei călătorii, se va restitui diferența dintre valoarea biletului dus-întors și valoarea unui bilet întreg.
În cazul anulării cursei din diferite motive ce pot fi sau nu imputate transportatorului, contravaloarea biletelor va fi recuperată exclusiv din locația de unde acesta a fost achiziționat:
Se trimite o cerere pe adresa de mail suportIT@fyatrans.ro în care se specifică numărul biletului, numele complet și contul bancar în care se va restitui contravaloarea biletului și se atașează o copie după bilet în format pdf; contravaloarea biletelor va fi returnată în maxim 10 zile lucrătoare de la solicitare.
Agențiile de bilete din autogările de unde acestea au fost achiziționate, prin prezentarea personală.