Politica de returnare

  1. În cazul în care se dorește anularea călătoriei și restituirea contravalorii biletului, aceasta se poate efectua exclusiv în modalitatea achiziționării acestuia, astfel:
    1. Dacă este bilet on-line achiziționat de pe site-ul www.fyatrans.ro sau alți parteneri colaboratori, astfel: se trimite o cerere pe adresa de mail suportIT@fyatrans.ro în care se specifică numărul biletului, numele complet și contul bancar în care se va restitui contravaloarea biletului și se atașează o copie după bilet în format pdf; contravaloarea biletelor va fi returnată în maxim 10 zile lucrătoare de la solicitare. Vânzătorul va reține o taxă de procesare și speze bancare în valoare de 5 lei pentru returnarea contravalorii biletelor. Această taxă va fi debitată direct din suma solicitată de călător.
    2. Dacă este bilet achiziționat de la una din agențiile de bilete din autogările situate în Piatra Neamț, Roman sau Iași, deținătorul biletului se va prezenta personal la agenția respectivă. În acest caz nu se aplică taxe de returnare a contravalorii biletului, fiind returnată suma integrală în baza unei cereri completate și semnate, la care se va atașa biletul în original.
  2. În cazul anulării cursei din diferite motive ce pot fi sau nu imputate transportatorului, contravaloarea biletelor va fi recuperată exclusiv din locația de unde acesta a fost achiziționat:
    1. Se trimite o cerere pe adresa de mail suportIT@fyatrans.ro în care se specifică numărul biletului, numele complet și contul bancar în care se va restitui contravaloarea biletului și se atașează o copie după bilet în format pdf; contravaloarea biletelor va fi returnată în maxim 10 zile lucrătoare de la solicitare.
    2. Agențiile de bilete din autogările de unde acestea au fost achiziționate, prin prezentarea personală.
  3. Nu se acceptă anulări de bilete prin telefon.