Ce informații colectăm?
Informațiile care le colectăm de la vizitatorii și utilizatorii site-ului nostru, sunt: destinațiile căutate pe site-ul nostru, adresa IP, datele de indentificare ale călătorilor, adresa de email si/sau telefonul, nume de utilizator și parola utilizatorilor, opinii despre călătoriile efectuate șu informațiile oferite despre cursele.
Cum colectăm informațiile?
Aceste informații le colectăm atunci când ni le oferiți prin completarea formularelor și când navigați site-ului nostru (adresa IP și destinațiile căutate).
Cum folosim informațiile?
- Pentru ducerea la bun sfârșit a serviciilor de transport solicitate.
- Datele sunt folosite la completarea documentelor necesare (voucher, factura, etc)
- Datele de contact sunt furnizate Transportatorului, doar pentru contactarea și identificarea călătorilor cu ocazia călătoriei solicitate cu acesta.
- Pentru îndeplinirea nevoilor de operare a platformei. Acestea includ:
- afișarea informațile de interes, personalizate;
- verificarea identității atunci când vă autentificați pe site-ul nostru;
- obținerea părerilor despre serviciile primite. La alegere, acestea pot fi publicate anonime sau sub identitatea autorului.
- monitorizarea accesărilor pentru identificarea potențialelor activități fraudulente și asigurarea respectării termenilor și condițiilor de utilizare al site-ului.
- Pentru alte activități pentru care ne dați consimțământul:
- comunicări comerciale despre oferte care credem că vă interesează;
- folosirea cookie-urilor pentru personalizarea reclamelor afișate.
- Pentru alte activități cerute de legea Română.
Când și cui dezvăluim informațiile cu caracter personal?
- În calitate de destinatari ai informațiilor, Transporatorii cu care urmează să călătoriți, vor primi datele dvs. imediat după solicitarea unei rezervări.
- În calitate de persoană împuternicită și administrator al platformei www.fyatrans.ro primește pentru stocare și procesare toate datele legate de o rezervare.
- Potrivit normelor legale în vigoare, se vor oferi minimum de date necesare autorităților solicitante..
Cum asigurăm securitatea informațiilor?
- Cominicarea informațiilor este protejată prin protocolul HTTPS;
- Datele sunt stocate pe servere gestionate de noi, aflate în locații sigure;
- Periodic se fac copii de siguranță.
- Ștergem informațiile cu caracter personal dupa 24 luni de la ultima călătorie, și dacă nu aparțin unui cont de utilizator activ.
- Deasemenea puteți solicita portarea datelor ce le detinem despre dvs. într-un format structurat, blocarea de la procesare da datelor sau să retrageți consimțământul dat pentru anumite procesări. Aceste solicitări se primesc la suportIT@fyatrans.ro.
Folosirea cookie-urilor
- Pentru personalizarea conținutului site-ului, folosim bucăți mici de informații ce rămân pe calculator, pentru a vă identifica la următoarea vizită, numite "cookies". Mai multe informatii despre ce sunt acestea găsiți aici: cookies.apti.ro.
Cât timp păstrăm aceste informații?
- Pentru limitarea riscului de scurgere a informațiilor, vom șterge informațiile cu caracter personal, dacă nu aparțin unui cont de utilizator activ, după 24 luni de la ultima călătorie.
- Anularea contului și ștergerea informațiilor poate fi solicitată oricând, în scris, la suportIT@fyatrans.ro . În acest caz, după anularea contului, este posibil să păstrăm anumite date care sunt necesare intereselor legitime ale afacerii, cum ar fi respectarea legii, prevenirea fraudelor, păstrarea documentelor fiscale, rezolvarea disputelor, sau asigurarea respectării termenilor și condițiilor prezenți.