Politica de gestionare a reclamațiilor

  1. S.C. Fya Trans S.R.L. se preocupă permanent de satisfacția călătorilor cu privire la serviciile pe care vi le oferim. Experiența dvs pe site-ul nostru, www.fyatrans.ro, este foarte importantă pentru noi, fiecare reclamație ne ajută să avem o abordare mai bună față de clienți, și să ne îmbunătățim în permanență serviciile oferite..
  2. Cum administrăm solicitările/reclamațiile dvs.:
    1. Vom prelua mesajul transmis de dvs. în cel mai scurt timp posibil
    2. La recepționarea mesajului, veți primi din partea noastră o confirmare de primire.
    3. Veți primi un răspuns în maximum 10 zile lucrătoare de la data confirmării recepționării solicitării/reclamației.
  3. În cazul în care soluționarea reclamației dvs. necesită mai multe investigații și nu o putem onora în termenul de 14 zile lucrătoare, vă vom informa privind stadiul solicitării.
  4. Ne puteți contacta prin:
    1. Telefon: +40 755.121.554
    2. E-mail: office@fyatrans.ro
    3. Poștă: S.C. Fya Trans S.R.L., localitatea Lețcani, Județ Iași, Aleea Agricultorilor, nr 2, CP 707280
  5. Solicitările/reclamațiile trebuie să conțină datele dvs. de contact și modalitatea de comunicare preferată astfel încât să vă răspundem în cel mai scurt timp.